APRENENTATGE AMB SENTIT I VALOR PERSONAL

APRENENTATGE AMB SENTIT I VALOR PERSONAL

ESTRATÈGIES, RECURSOS I EXPERIÈNCIES DE PERSONALITZACIÓ EDUCATIVA

COLL I SALVADOR, CÈSAR / ESTEBAN-GUITART, MOISÈS / IGLESIAS VIDAL, EDGAR

15,00 €
IVA incluido
Descatalogado
Editorial:
GRAO
Año de edición:
2020
Materia
Formación docente
ISBN:
978-84-18058-08-0
Páginas:
112
Encuadernación:
Rústica
15,00 €
IVA incluido
Descatalogado
Añadir a favoritos

Per què cal connectar els aprenentatges? El repte de l´educació formal en les societats del segle xxi · L´aprenentatge com a projecte de construcció identitària al llarg de la vida · La personalització: una realitat indefugible · Criteris per a una mirada 360 · Com es pot fer? Experiències, recursos i estratègies de personalització des de la contextualització educativa i curricular · Connectar textos amb experiències personals · Fomentar estudis empírics duts a terme pels estudiants sobre els seus interessos i comunitats de referència · Utilitzar aspectes de la cultura popular dels aprenents · Identificar, reconèixer i enriquir els interessos dels aprenents · Utilitzar els fons de coneixement i d´identitat dels estudiants i les seves famílies · Utilitzar les TIC per connectar interessos i oportunitats educatives · Utilitzar metodologies actives d´ensenyament-aprenentatge · Estimular la reflexió entre l´alumnat · Experiències, recursos i estratègies de personalització des de l´organització dels temps, espais i agents educatius · Contextualització dels espais d´aprenentatge · Espais per a l´exploració i la creació compartida · Reconeixement i acompanyament a través de processos de suport social, mentoria i promoció · Presència i corresponsabilitat d´altres contextos i agents · Personalització dels temps educatius · La perspectiva organitzativa a manera de comentari final · Conclusions

Aquest llibre afronta un dels grans reptes de l´educació del segle xxi: la connexió dels aprenentatges i la personalització educativa.

Artículos relacionados

  • DIBUJAR PARA APRENDER
    LARRALDE URKIJO, GARBIÑE
    El Visual Thinking en educación nos invita a dibujar para aprender y nos abre un universo de posibilidades que todavía tenemos que explorar. Porque el mundo está cambiando y gran parte de nuestro alumnado habla un idioma, el visual, al que deberíamos dar un mayor protagonismo en el sistema educativo. Dirigido a personas interesadas en el pensamiento, más allá de las palabras. ...
    Descatalogado

    20,00 €

  • INNOVACIÓN, FORMACIÓN Y TRANSFORMACIÓN EN LA PRÁCTICA DOCENTE
    SOLÍS-ESPALLARGAS, CARMEN / FERRERAS-LISTÁN, MARIO / MORENO-FERNÁNDEZ, OLGA / Y OTROS
    ¿El batir de las alas de una mariposa en Brasil desencadena un tornado en Texas? Esta ocurrente pregunta formulada por el meteorólogo Edward Lorenz se basa en la idea de que pequeñas variaciones en un modelo o sistema predeterminado puedan producir grandes cambios en su futuro. Aunque la pregunta fue formulada en torno a la previsión meteorológica, nos lleva a plantear si un ef...
    No disponible

    29,95 €

  • TERRES MORTES
    BENDICHO GIRÓ, NÚRIA
    Una novel·la gótica i calidoscópica que desplega un univers atávic. El magnétic debut de Núria Bendicho Giró. La mort violenta d'en Joan és l'inici d'aquesta no­vel·la que descabdella la história d'una nissaga maleïda. Ha estat un tret per l'esquena en un ca­salot aïllat on només hi viu la família. Qui de tots ells ha pogut ser? Era l'únic que ho tenia tot i ara es dessagna en ...
    Descatalogado

    17,90 €

  • ¿CÓMO APRENDEN LOS DOCENTES?
    HERNÁNDEZ HERNÁNDEZ, FERNANDO / ABERASTURI APRAIZ, ESTÍBALIZ / SANCHO GIL, JUANA MARÍA / CORREA GORO
    Este libro da cuenta de lo que nos ha sucedido durante los tres intensos años en los que investigadores y docentes de educación infantil, primaria y secundaria hemos caminado juntos con el afán de comprender cómo aprendemos dentro y fuera de los centros escolares. En este tránsito nos han regalado su tiempo, sus tanteos cartográficos, sus historias y sus trayectorias de aprendi...
    No disponible

    21,00 €

  • EDUCACIÓ FÍSICA I REPTES FÍSICS COOPERATIUS
    CAÑABATE I ORTIZ, DOLORS / CASALS I PADRÓ, PERE / GUIJOSA I QUINTILLA, CRISTINA / VILA SOLÀ, ALEIX
    Presenta una proposta teoricopràctica competencial des del currículum actual d'educació física, amb l´objectiu de facilitar l'aplicació de l'ensenyament i l´aprenentatge a través de reptes físics cooperatius. ...
    Descatalogado

    18,50 €

  • COMPETÈNCIES PER TRANSFORMAR EL MÓN
    BARBEITO THONON, CÉCILE / EGEA ANDRÉS, ALEX / FLORES MATAMOROS, MARIANO / MASSIP BONET, CLARA
    S´ofereixen orientacions sobre les finalitats educatives, els sabers, les estratègies didàctiques i els instruments d´avaluació que promouen les competències per transformar el món com a part del desenvolupament bàsic de l´alumnat. ...
    Descatalogado

    19,50 €